אנחנו פועלים למען

אמון הציבור (מלכ"ר) הוקם ב-2006 במטרה לקדם הגינות בעסקים, על דרך של בידול עסקים שהתנהלותם הגונה, אמינה ושקופה. עסקים העומדים בסטנדרטים קשיחים של הגינות, ומעוניינים בכך, זכאים לתו אמון הציבור, המעיד על היותם עסקים השואפים להגינות ואמינות.
בנוסף, הארגון מטפל מדי שנה בעשרות אלפי תלונות של צרכנים וצרכניות, ללא עלות, שנפגעו מעסקים, ברוב רובן של התלונות, לשביעות רצונם של הפונים אלינו.
ארגון אמון הציבור פועל לייצוג הציבור והעסקים בנושאים חברתיים, כלכליים וצרכניים בכנסת, במשרדי הממשלה ומול הרגולטורים הרלוונטיים.

 

העמותה שלנו קמה כי

שמנו לנו למטרה לתת מענה לצורך הגובר מצד עסקים לחדד את מרכיב השירות, האמינות והמקצועיות בשיח שהם מקיימים מול הצרכנים, וכמו כן לסייע לצרכנים ולצרכניות לממש את זכויותיהם ולסייע להם בשעת משבר.

 

 

עיגול לטובתנו יאפשר לנו

להמשיך בעבודתינו לטפל בתלונות צרכנים ולהחזיר לציבור מיליוני שקלים כפי שאנו עושים לאורך השנים, בדגש על מתן מענה לאוכלוסיות מוחלשות, וכל זאת ללא כל עלות. מדי יום פועל מוקד טלפוני בשפות עברית, אנגלית, רוסית, אמהרית וספרדית.
בנוסף ארגון אמון הציבור מבצע הרצאות בנושא "צרכנות נבונה" לאזרחים ותיקים ואוכלוסיות מוחלשות.

 

*התוכן באחריות העמותה